keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Kauneutta salongista, hyvästi väsynyt katse!



Mä oon saanut kevään aikana tehdä yhteistyötä Ylivieskalaisen, aivan ihanan Beauty Studio Lollipopin Millan kanssa. Jokainen tyttö kaipaa prinsessakohtelua ja mistäpä sitä paremmin vois saada kuin kauneussalongista? No ei mistään! :D Millaa on vähän pakko kehua, ihanan rauhallinen nainen paikallaan, meinasin nimittäin yövuorokoomassa nukahtaa salongin penkkiin. Hemmottelua ja omaa laatuaikaa parhaimmillaan.

Pääsin siis Millan käsittelyyn kokeilemaan  ripsien YUMI kestotaivutusta. Aikaa kyseiseen operaatioon meni varmaan reipas tunteroinen, ajantaju mulla kyllä katosi siinä rentoutuessa ihan täysin. Kestotaivutus vois olla sun juttu esimerkiksi silloin jos sun omat ripset on vaaleat ja hennot, mutta toki se sopii tehtäväksi vaikka ne omat räpsyt olis vähän näyttävämmätkin. Erittäin hyvä vaihtoehto niille jotka ei halua ottaa ripsipidennyksiä, mutta haluaa silti näyttävät ripset. Mulla on itsellä todella vaaleat ripset, eikä niihin oo siunaantunut tuuheutta eikä pituuttakaan, ripsipidennykset on ehdottomasti mun juttu mutta näin talvella ja keväänkorvilla kun sauna kuuluu lähes jokaiseen päivään, ripset ei oo paras mahdollinen valinta. Ripsihommissa mun mielestä on parasta niiden helppous, kun ei välttämättä tarvitse meikata.


Hoito tehdään tuollaisten muottien avulla, eikä "toimenpiteenä" ole sen kummempi kuin irtoripsien laittokaan, erona vain että mitään ylimääräistä ei lisätä. Käsittely sisältää myös ripsien värjäyksen. Taivutuksen luvataan kestävän ripsen luonnollisen elinkaaren ajan eli 8-12 viikkoa. Sopii mulle!


Tarkkasilmäiset ehkä huomaa myös toisen muutoksen.. eli mun yläasteella viiruiksi nypittyihin värittömiin kulmakarvoihin tehtiin myös käsittely, nimeltään Lola Brow (Long Lasting Brows). Mä oon todella laiska arkimeikkaaja, ja kulmat on teiniaikojen päähänpiston takia ollut oikea murheenkryyni jo vuosia, kun ei ne hiton karvat vaan kasva! :D Tämän kulmakarvahoidon on kehittänyt Lash Perfect, Hi Brow ja Brow Perfect tuotesarjat kehittänyt tiimi, jolla on vankka usean vuoden ammattitaito. Mineraalipohjaisista väripigmenttijauheista kustomoidaan asiakkaan tarpeita vastaava väri yhdessä geelimäisen kiinnitysaineen kanssa. LoLa Brows on ei-invasiivinen, eli ihon pintaa ei rikota hoidon aikana. Kestoltaan näiden luvataan olevan 2-3 viikon luokkaa. Aivan huippu juttu! Mun reaktio oli varmaan hyvä kun hoidon jälkeen kurkkasin peiliin: "EI VITSI MULLA ON KULMAKARVAT!" :D

LoLat voisin ottaa jatkossa esimerkiksi kun on juhlia tai kuvauksia tiedossa. Tai ihan muuten vaan hemmottelun merkeissä. Sarppa suosittelee! Millalla on tarjous sekä YUMI hoidosta että LoLa Brow hoidosta maaliskuun loppuun saakka. BEauty Studio Lollipopin löydät täältä ja facebookista.

Ei muuta kuin nautinnollisia kaunistautumishetkiä kaikille! Kevätaurinko siellä taas kutittelee mukavasti mielensopukoita, ihanaa kun kevät tulee!

-Sarppa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti