perjantai 11. joulukuuta 2015

Niin edullista superruokaa että huhhuh!



Nyt on kuulkaa siistiä!

Niinku varmasti on nyt alkutalven aikana tullut selväksi, oon ihan superinnoissani mun kaikista uusista yhteistyökuvioista tän blogin tiimoilta, ja ehkä eniten kaikesta siitä mikä liittyy jollakin tavalla ravintoon. Vaikka me tässä blogin alkutaipaleella tullaan postaamaan ruokavalioasioissa ihan perusaakkosista, jokainen voi silti poimia näistä vinkeistä itselleen ne sopivimmat. Haluan muistuttaa että kun puhun ns. superfoodeista, en tarkoita mitään ravintolisiä, ne on asia erikseen ja niihin perehdytään ihan varmasti myöhemmin peruskuntoilijan näkökulmasta.

Oon tässä reilun vuoden aikana, ja varsinkin nyt syksyn aikana opiskellut superfoodtietoutta, kokeillut ja opetellut käyttämään eri tuotteita joista osa on löytänyt tiensä mun keittiöön ihan jäädäkseen. Mulla on teille läjäpäin kerrottavaa siitä miten omaa terveyttä voi parantaa simppeleillä jutuilla, ja välillä on oikeasti tosi vaikea päättää mistä aloittaa. Tai jatkaa. :D

Tänään mä haluan esitellä teille fitnessfirst.fi verkkokaupan.

Siellä on nimittäin aivan mieletön valikoima kaikkea sitä, mitä tarvitset monipuoliseen ruokavalioon. Hinnat on todellakin kilpailukykyisiä, ja fitnessfirstillä onkin tuotteilleen hintatakuu.

Miksi mä oon tästä nyt niin innoissani?

Koska muistan miten seisoin elämäni ensimmäistä kertaa Kärkkäisen superfoodhyllyjen välissä öö aapisella ja mietin että mitä ihmettä nää kamat oikein on. 300 erilaista pikkupussia vierekkäin eikä pienintäkään käryä siitä mitä, miksi ja miten niitä vois käyttää. Tuotekuvauksissa luvattiin suurinpiirtein taikavoimia, ja mun luontainen uteliaisuus sai vallan, mutta mistä ihmeestä aloittais?

Joitakin viikkoja sitten, muutaman muuttujan kautta päädyin heittämään Fitnessfirstin somessa pienen ajatuksenpoikasen siitä miten näihin ihaniin ravintorikkaisiin tuotteisiin tutustuminen voisi olla vielä helpompaa aloittelijoille. Ja nyt mä oon niin innoissani, koska meitä on kuultu! Ja tämän helpommaksi ei voi enää mennä.

Fitnessfirstin poppoo on nyt koonnut tuotevalikoimaansa valmiita tuotepaketteja joissa punaisena lankana on joku tietty teema, esim. herkuttelupaketti, gluteeniton leivonta, aloittelijan superfoodpaketti ja mun oma lemppari: unipaketti joka lähtee satavarmasti tilaukseen. Ja tättädää, paketin saa 10% edullisemmin kuin jos ostaisi vastaavat tuotteet yksitellen. Hinnat ei tosiaan päätä huimaa, ja Foodinin tuotteethan me ollaan jo isolla porukalla todettu laadukkaiksi ;) Herkuttelijoille haluan vielä mainita erikseen Foodinin raakasuklaapaketin joka valittiin juuri Kuningaskuluttajan testivoittajaksi. Raakasuklaa ja muu superherkuttelu vaatii vielä ihan omat postauksensa, mutta voin nyt jo sanoa että kokeilkaa. Kokeilkaa. Hyvän raakasuklaan jälkeen mikään kaupan normisuklaa ei oo teille enää ikinä suklaata. 

Paketteja löytyy mm. seuraavanlaisia:
  •  - Älypaketti 
  • - Ihon hyvinvointi paketti
  • - Herkuttelu paketti 
  • - Leivontapaketti
  • - Smoothiepaketti 
  • - Aloittelijan superfood paketti 
  • - Gluteeniton leivonta paketti 
  • - Rasvapaketti 
  • - Toimistotyöläisen välipala paketti 
  • - Rentoutumispaketti 
  • - Unipaketti 
 Sitten itse asiaan. Seuraavassa kimppatilauksessa (1.1.16) saat -20% alennusta tilauksestasi!!! 
Käy tutustumassa tuotepakettivalikoimaan täällä.

Kimppatilaukseen osallistut laittamalla mulle viestillä tiedot tilaamistasi tuotteista joko mun tai blogin fbsivuilla, tutut puhelimella ja työkaverit varmaan tälläkin kertaa niillä sitruunankeltaisilla post it-lapuilla :D 

Ruokarakkautta!

Sarppa






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti